דיגיטל הפצה משיקה בארץ את EXILIM EX-H20G של קסיו

עם GPS היברידי, זום כפול 15, צילום פנורמי, מפת עולם אינטראקטיבית ועדשה רחבה 24 מ"מ

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

EX-H20 GPS


חברת דיגיטל הפצה, נציגת ויבואנית מצלמות קסיו (CASIO) בישראל, משיקה את מצלמת Exliim EX-H20G, הדגם החדש ממשפחת EXILIM עם GPSהיברידי, צילום פנורמי ומפת עולם אינטראקטיבית.

ה- EX-H20Gכוללת מקלט GPS המשולב עם פונקציית מיפוי המאפשרת להציג על גבי תמונות סטילס וצילומי וידיאו מידע על מיקום הצילום, ולא רק בשטח פתוח, אלא גם בתוך מקומות סגורים כמו בניינים. פונקציית המיפוי מתבססת על נתונים המתקבלים מלוויינים כל אימת שהמצלמה נמצאת במקום פתוח, אולם בנוסף כוללת המצלמה גם חיישן תנועה רגיש המאפשר לעקוב במדוייק אחרי כל תנועה שעושה המצלמה גם במקומות שבהם האותות שמקבלת המצלמה מהלוויין אינם נגישים. גם כאשר המצלמה אינה פועלת, מערכת ה-GPS ממשיכה לפעול ומחפשת אותות לוויינים מדי 10 דקות.



בנוסף, כוללת המצלמה בסיס נתונים של 10,000 אתרים, בעיקר של אתרי תיירות פופולאריים ברחבי העולם, וכל אימת שהצלם מתקרב לאתר כזה, עולה על גבי המסך מפה של האיזור עם מיקום מדויק של האתר. ה- EX-H20Gמאפשרת צילום פנורמי של 360 מעלות, בפעולה פשוטה של הזזת המצלמה על האובייקט המצולם. עוד כלולה ב-- EX-H20Gגם פונקציית Dynamic Photo, המאפשרת להוסיף גרפיקה ואנימציה ממוחשבת לצילום סטילס.

תכונת Premium AUTO של קסיו מבצעת ניתוח תנאי הצילום והגדרת הפונקציות הדרושות לצילום באופן אוטומטי ומיידי. הניתוח מתבצע על סמך מס' פרמטרים, ביניהם זיהוי פנים ומספר האנשים בתמונה, מיקום האובייקט, זיהוי מקור האור בתמונה או תאורה אחורית, זיהוי אובייקט נע, איזון לובן (White ballance) ועוד פרמטרים רבים אחרים. כל שנדרש מהצלם לעשות הוא לכוון את המצלמה לאובייקט וללחוץ. המצלמה תבצע בעצמה את ניתוח תנאי הצילום.



EX-H20 GPS

ה- EX-H20Gהיא מצלמת 14 מגה-פיקסל עם מסך 3 אינץ' ברזולוציה של 460,000 פיקסלים, עדשה רחבה 24 מ"מ, זום אופטי 10X, המציע למעשה טווח זום של 15X, ללא פגיעה בפרטים ובאיכות, ומבוסס על פונקציית Single Frame SR Zoom . כמו כן מציעה ה- EX-H20G צילום וידיאו ב-HD ברזולוציה של1280 x 720 , מנוע EXILIM HS חדש וחיי סוללה ארוכים.

תכונות עיקריות:
• זום אופטי X10.
• עדשה רחבה של 24 מ"מ
• מסך LCD בהיר בגודל 3" לצילומים גם בתנאי תאורה קשים.
• 14 מגה פיקסל.
• צילום וידאו איכותי באיכות HD.
• מייצב תמונה מכני למניעת טשטוש בצילום.
• סוללת ליתיום חזקה.
• תומכת בכרטיסי זיכרון מסוג SD.
• מימדים: 114.53x75.4x32.0 מ"מ, משקל 216 גרם.

מחיר מומלץ ל- CASIO EXILIM EX-H20G: 2499 שקל.
כעת במבצע מיוחד לפסח ב-10 תשלומים של 169 שקל כ"א. פלוס כרטיס 4 ג'יגה. להשיג בצבעי שחור ולבן. אחריות יבואן: שנתיים.

בואו לדבר על זה בפורום צילום




WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח