קבוצת שמעוני וסמסונג משיקות בישראל טכנולוגיה חדשה למסרטות וידאו

בקרוב תשולב הטכנולוגיה גם במחשבים ניידים

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים


H 104

במסיבת עיתונאים שנערכה במלון קראון פלאזה במרכז עזריאלי השיקה קבוצת החברות שמעוני, מפיצת מצלמות וידאו של סמסונג בישראל את טכנולוגיית SSD (Solid State Drive) החדשה של סמסונג. הטכנולוגיה, שהושקה בעולם, מגיעה לישראל ומהווה תחליף אלקטרוני לשימוש ב- HDD(Hard Disk Drives) המכני.

מדובר ברכיב (צ'יפ) אלקטרוני קטן, המותקן במסרטה ומאפשר יתרונות רבים כגון:
חסכון במקום המסייע להקטנת גודל המסרטה ולמשקלה הנמוך, עמידות גבוהה בתנאי חום, קור, ויברציות ונפילות הפוגעים בדרך כלל במוצר המכני, חסכון באנרגיה, מהירות תגובה ונוחות למשתמש.
טכנולוגיה זו אמורה להחליף בעתיד הקרוב גם את ההארד דיסק במחשב הנייד.



במסרטות סמסונג ישנה אפשרות להשתמש גם בכרטיסי הזיכרון המוכרים לנו, מסוג SD (Secure Digital) או בכרטיס SDHD (Secure Digital High Capacity).
טכנולוגיית ה-SSD נבדלת מכרטיסי הזיכרון, בכל שמאפשרת נפח אחסון גדול (32GB ועד gb256), במהירות התגובה וביציבות לזמן ארוך יותר.
כאשר ה-SSD מתמלא ניתן להוריד את הסרטים בקלות למחשב, כמו כן בכל המסרטות ניתן להשתמש בנוסף לשבב ה-SSD גם בכרטיסי הזיכרון השונים.



במסגרת הפיתוחים החדשים, תשווק שמעוני ארבע סדרות שונות של מסרטות סמסונג:
סדרת H של מצלמות הוידאו ממשפחת HMX כוללת את הדגמים 104 H, 105 H, 106H ,המאופיינים באיכות Full HD, ברזולוציה של 1920X 1080, ובטכנולוגיית SSD האלקטרונית החדשה.
מחירי המסרטות בסדרה זו הינם החל מ-3600 ₪, כולל מע"מ.

סדרות מצלמות הוידאו R ו-C ממשפחת SMX ו- HMX כוללות את הדגמים , SMX C-14/SMX-C10 ו-HMX-R10 ) ומאופיינים בעדשה מוטת זווית ב- 025, המקלה על נוחות הצילום, הנדסת אנוש המסייעת למניעת התעייפות המפרקים. סדרה R הינה באיכות צילום HD ומחיריה החל מ-3300 ₪, כולל מע"מ.
סדרת C באיכות SD ומחיריה החל מ-990 ₪, כולל מע"מ.

סדרות מצלמות הוידאו K ממשפחת SMX כוללת את הדגמים SMX-K40, K44, K45 המאופיינים באיכות הקרובה ל- HD, כוללים את טכנולוגיית SSD האלקטרונית החדשה ובעלות עדשת זום חכם X65.
בנוסף ניתן לערוך בתוכנת "הפעל-ערוך-וחלק" ישירות על גבי המסרטה. מחירי המסרטות בסדרה זו טרם נקבעו.

סדרת המסרטות U ממשפחת HMX כוללת את הדגמים HMX-U10 וייחודה באיכות ה-Full HD ובגודל הקטן במיוחד של המסרטה, המשתווה לגודלם של המכשירים הסלולאריים.

בנוסף ניתן לצלם תמונות סטילס באיכות 10 מגה פיקסל, לערוך בתוכנת "הפעל-ערוך-והפרד" על גבי המסרטה, וכן להעביר את התוכן מידית לYouTubeTM – באמצעות כפתור "upload" "הטען תוכנה". מחירי המסרטות בסדרה זו טרם נקבע .

חזרה לצילום

WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח