סטודיו יצירתי נייד בפורמט רפלקס (D-SLR);

Olympus E-30 – המצלמה שמאפשרת לצלם ביטוי עצמי

מאת הודעות לעיתונות.

Olympus E-30

עבור רבים, המרדף אחרי ביטוי אמנותי הוא התמצית של צילום יצירתי. עם Olympus E-30 החדשה המטרה קרובה יותר למימוש מאשר אי פעם.



דגם מדהים חדש זה מצטרף לסדרת E-System המבוססת על מערכת ארבעה שלישים (Four Thirds), וכוללת מגוון מעורר השראה של פילטרים אמנותיים התומכים בחזונו של הצלם.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, אומר כי ה- E-30 היא סוג חדש של מצלמת רפלקס (D-SLR) הבנויה במיוחד עבור הבעה אישית קריאטיבית, משולבת עם איכות וביצועים מקצועיים.

הפילטרים של המצלמה מאפשרים להעביר מצבי רוח שבדרך אחרת היה ניתן לעשות זאת רק בשימוש בעדשות מיוחדות ופילטרים נוספים, או דרך טכניקות עיבוד תמונה מורכבות. עבור קומפוזיציית תמונה מושלמת ניתן לצפות באפקטים על מסך ה- HyperCrystal II LCD בגודל 6.9 ס"מ (2.7 אינץ') לפני הצילום,. כשהוא מבטיח חוויית צילום מהנה, המוניטור מאפשר קלות מסגור Live view מכל נקודת מבט, ואוטו פוקס מהיר עם קונטרסט גבוה מבטיח תיאורים נאמנים על המסך.



יכולות בקרת פלאש אלחוטי ומצב Multiple Exposure רב-הבעה מגדילים עוד יותר את הפוטנציאל האמנותי בקומפוזיציות, כפי שעושה הבחירה של תשעה יחסי נקודת מבט. הפיתוח החדש של חיישן Live MOS 12.3 מגה-פיקסל המהיר עם מנוע עיבוד תמונה TruePic III+ החדש, מבטיחים תוצאות שלא יאומנו בהפרדה גבוהה. הודות לייצוב תמונה מובנה, תמונות נשארות ללא טשטוש במצבים קיצוניים – בלי קשר לעדשות המחוברות למצלמה.

אלון, אומר כי מאחר ורגע ייחודי במינו חומק מהעין לעתים קרובות, ה- E-30 מציידת צלמים עם מה שהם צריכים כדי לתפוס אותו:
מהירויות אוטו פוקוס מובילות בתעשייה עם 11-point AF דו-צירי במלואו, צילום רציף של 5 מסגרות בשנייה, וצמצם מהיר של 1/8000 של שנייה.
באופן טבעי, דגם חדשני זה כולל גם את ה - Supersonic Wave Filter הבלעדי לאולימפוס, המבטיח את ההגנה היעילה ביותר נגד אבק.

המצלמה תהיה זמינה מאמצע ינואר 2009.
מחיר המצלמה בקיט עם העדשה המקצועית Zuiko 14-54:
9099 ₪.
ניתן יהיה לרכוש אותה בחנויות המובחרות.

חזרה לצילום

WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח