המורשת הקשוחה של משפחת מצלמות Mju נמשכת:

Olympus Mju 1050 SW: נועזת ויפהפיה

מאת הודעות לעיתונות.

Olympus Mju 1050 SW

בין אם תפילו אותה משולחן, תרימו אותה מהבוץ, או תשמטו אותה מידכם בשלג בזמן סקי; המצלמה הדיגיטלית החדשה Olympus Mju 1050 SW תמשיך לפעול.

כשהיא מצוידת במראה אופנתי בצבעי אפור, כחול, שחור, ורוד, וחידוש עיצובי – גם בצבע שמפניה זהוב; מצלמה זאת החסינה לזעזועים ונפילות, מים וקיפאון, היא הבחירה האידיאלית עבור צלמים פעילים ומודעים לאופנה.

ממשק TAP control החדש הכלול מבטיח קלות שימוש ללא תקדים, יחד עם תפריטים מלאים בעברית (בלעדי לאולימפוס), ומחבר לכרטיס microSD מבטיח למשתמשים יותר אפשרויות אחסון מאשר אי-פעם.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בארץ, אומר כי עם ה- Olympus Mju 1050 SW אפשר לצלם בביטחון מלא והנאה מרובה בחוף הים – בתוך המים ומחוצה להם, או לגלוש במדרונות סקי עם המצלמה ביד – ללא חשיבות לטמפרטורה. חסינות לזעזועים של נפילה מגובה 1.5 מ', חסינות למים עד עומק 3 מ', וחסינות לקור עד טמפרטורה של מינוס 10 מעלות צלזיוס, הופכים את ה- Olympus Mju 1050 SW לבת לוויה קשוחה וחסונה, שבמקביל הנה מעוצבת ואופנתית, אטרקטיבית, ונכנסת בקלות לתוך תיק יד או לכיס.

Olympus Mju 1050 SW

מסגור תמונות וצפייה בהן על מסך ה- HyperCrystal II LCD הגדול מאוד (6.9 ס"מ – 2.7 אינץ') היא חוויה בפני עצמה עם ממשק ה- TAP control החדש שפותח ע"י אולימפוס. וזום אופטי 3X משולב (38-114 מ"מ) משתמש בנתיב אור מקופל פנימי – כך שאין חלקים בולטים מפריעים.

דוד אלון מציין כי ה- Olympus Mju 1050 SW, עם רזולוציה של 10.1 מגה-פיקסל, מצוידת בשפע טכנולוגיות מתקדמות כמו ייצוב תמונה כפול, טכנולוגיית זיהוי פנים מתקדמת, וטכנולוגיית התאמת צל. אלה תורמות באופן אוטומטי לאיכות טכנית הבאה לביטוי בחדות וחשיפה אופטימאליות, כשבמקביל טכנולוגיית BrightCapture מגבירה את בהירות הצפייה על מסך ה- LCD.

ה- Olympus Mju 1050 SW תמשוך אליה מבטים עם המראה החיצוני שלה שעוצב מחדש בצבעי אפור, כחול, שחור, ורוד – ועכשיו גם חידוש מיוחד: צבע שמפניה זהוב. העובדה שתפריטי מצלמה מוצגים בעברית (חידוש עולמי בלעדי לאולימפוס) וב- 38 שפות אחרות, כולל רוסית וערבית, מקלה עוד יותר על תפעול המצלמה.

בחירה בין זיכרון פנימי, xD-Pivture Card או microSD Card עם המחבר המצורף, מציעה את החופש האולטימטיבי באחסון זיכרונות.

מחיר ה- Olympus Mju 1050 SW: 1,899 ₪, כולל 4 ג'יגה-בייט זיכרון.
המצלמה עובדת גם עם זיכרון MICRO SD וגם עם XD, מתאימה לשימושים מבצעיים ובתנאי אקלים קיצוניים.
להשיג החל מחודש אוקטובר 2008 בחנויות הנבחרות .

חזרה לצילום

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח