צילום עם סטייל

תוצאות מפתיעות עם מצלמה סופר-דקה: Olympus Mju 1040 - צילום עם סטייל

מאת הודעות לעיתונות.

Olympus Mju 1040

חברת אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, התחילה בשיווק מצלמת Olympus Mju 1040 הסטייליסטית החדשה, שלא רק תצלם תמונות מדהימות, אלא גם תמשוך תשומת לב אליה ואל הצלמת או הצלם.

המצלמה בנויה עם גוף מתכת אלגנטי חטוב ביותר, והעיצוב החדש לגמרי שלה משולב ביחד עם תכונות היי-טק כמו איתור פנים מתקדם, טכנולוגיית התאמת צל, ומצב צילום Intelligent Auto mode חדשני הבוחר את הכינונים האידיאליים ללכידת הצילום המושלם. אלה מתווספים לזום אופטי 3X ומסך HyperCrystal LCD גדול עבור צילום וצפייה קלים, ביחד עם רזולוציה של 10 מגה-פיקסל העושים את הצילום ב- Olympus Mju 1040 לעניין של מה בכך – ואין זה חשוב מי מצלם את התמונות, ומאפשרים להדפיס תמונות בגודל פוסטר.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, אומר כי ה- Olympus Mju 1040 משלבת באופן משולם ביצועים עם עיצוב. הגוף שלה חטוב – רוחב 1.65 בלבד בקצה הדק שלה, והיא מגיעה במגוון צבעים מושכי עין: כסף, שחור, אדום וצהוב. מכסה עדשות מחליק נוח מגן על אופטיקת הזום 3X, ולהשלמת העיצוב פאנל שליטה עם תפריטים מלאים בעברית (בלעדי לאולימפוס) וב- 38 שפות אחרות, ביניהן ערבית ורוסית, מקל על הניווט דרך הפונקציות המתקדמות המגוונות.

מאחורי המראה האופנתי של המצלמה מסתתרת טכנולוגיה מתקדמת. עם ה- Olympus Mju 1040 קל למנוע תמונות מטושטשות הודות לייצוב תמונה כפול, וטכנולוגיית התאמת צל מבטיחה כי העצמים המצולמים יילכדו תמיד באור הנכון ע"י אופטימיזציית אזורים מוצללים במסגרת. עם איתור פנים מתקדם מבחינה ה- Olympus Mju 1040 בין עץ ובין סבתא, ואז מתאימה את החשיפה האידיאלית של עד 16 אנשים. בנוסף, תכונת Perfect Show Preview מאפשרת לבחור ממבחר של תמונות כדי לעזור לצלם לבחור את הכינונים המתאימים עבור לכידת התוצאה הטובה ביותר. ניתן לשמור את יצירות המופת המצולמות ב- xD-Pivture Card, או הודות למחבר המשולב, ב- microSD Card. על אף היותה קלה ביותר לשימוש, ה- Olympus Mju 1040 באה עם מדריך עזרה בתוך המצלמה, וכאמור ניתן לראות את תפריטי המצלמה בעברית וב- 38 שפות נוספות.

מחיר ה- Olympus Mju 1040: 1,299 ₪, כולל 4 ג'יגה-בייט זיכרון. להשיג מחודש אוקטובר ברשתות השיווק אופיס דיפו, שקם אלקטריק, מחסני חשמל, באג, אלמ ובסט ביי, ובחנויות הצילום מרשת פוטושופ.

חזרה לצילום

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח