הקלות הדיגיטלית מתחילה כאן

הדגמים החדישים בסדרת מצלמות Olympus FE: גודל קומפקטי, אופטיקה רבת עוצמה ומגוון צבעים אופנתיים

מאת הודעות לעיתונות.

Olympus FE 360

אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל , מציגה את מצלמות סדרת Olympus FE החדישות ביותר, שממשיכות להרשים עם ידידותיות למשתמש, מחיר אטרקטיבי, ותוצאות צילומיות מעולות.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, אומר כי כמו כל המצלמות הדיגיטליות של אולימפוס, מצלמות סדרת Olympus FE, אורזות ביצועים אופטיים מעולים לתוך ממדים קומפקטיים.
עם זום אופטי של עד 5X, מצלמות FE מאפשרות למשתמשים להתקרב אל העצמים ולקלוט את הפרטים הקטנים ביותר בהם.
האופטיקה האיכותית, ביחד עם רזולוציה של 8 מגה-פיקסל, מבטיחים איכות תמונה גבוהה ביותר ופרטי תמונה מדויקים.
בנוסף לזיכרון פנימי ניתן לאחסן תמונות ב- xD-Picture Card, או הודות למחבר המשולב, ב- microSD Card.
הדגמים החדשים כוללים את Olympus FE-20, FE-360 ו- FE-370. כל דגם מגיע במבחר צבעים.

FE-20
מצלמת Olympus FE-20 מאחדת כוח ופשטות. עוצמת הזום האופטי 3X ורזולוציה של 8 מגה-פיקסל זמינה תמיד בקצה האצבעות, עם מצלמה חטובה וקומפקטית שרוחבה רק 2.15 ס"מ.
אך אסור לתת למראה ולתכונות להטעות: ה– FE-20 מהנה וקלה לשימוש, עם תפריטים מלאים בעברית.
טכנולוגיית זיהוי פנים עושה צילום חברים ובני משפחה עם כינוני פוקוס וחשיפה אופטימליים, לפשוט ביותר. ועם ייצוב תמונה כפול, ערכי
ISO של עד 1,000 עוזרים למנוע טשטוש, כך שניתן תמיד להיות בטוחים שהתמונות יהיו חדות וברורות.
מצלמה רבת עוצמה ומסוגננת זאת באה בצבעים כסף או שחור, ומסך LCD הגדול שלה (6.4 ס"מ – 2.5 אינץ') עושה מסגור וצפייה בתמונות למהנים ביותר. מחיר ה- Olympus FE-20: 799 ₪, כולל 4 ג'יגה-בייט זיכרון

FE-360
למי שמחפשים שדרוג עיצובי, ה- FE-360 מציעה אותן תכונות מדהימות כמו ה- FE-20: זום אופטי 3X ו- 8 מגה-פיקסל, ואורזת אותן בגוף מתכתי אופנתי.
כמובן שטכנולוגיית זיהוי פנים כלולה גם כן, ועושה את ה- FE-360 למרכז של כל מסיבה.
ייצוב תמונה דיגיטלי עם עד ISO 1,000 כלול גם כן, ומבטיח כי תמונות יהיו חדות וללא טשטוש. מסך LCD בגודל 6.4 ס"מ (2.5 אינץ') מקל על מסגור וצפייה בצילומים, וכל התפריטים הנם בעברית.. ה- FE-360 באה בארבעה צבעים אטרקטיביים: כסף, שחור, כחול, וורוד.
מחיר ה- FE-360: 999 ₪, כולל 4 ג'יגה-בייט זיכרון

FE-370
מצלמת FE-370 מספקת רמה מפתיעה של ביצועים במארז קומפקט. עדשות זום דיוק 5X שלה (36-180 מ"מ) לוכדות את הפרטים המרגשים של כל סצנה.
הודות לייצוב תמונה כפול, תכונה המשלבת גם ייצוב תמונה מכאני וגם ייצוב דיגיטלי וכלולה לראשונה בדגם מסדרת FE, מובטח כי תמונות יהיו תמיד ברורות. בנוסף, Intelligent Auto Mode מקל על צילום תמונות מעולות, עם יכולת לאתר אוטומטית מגוון של סצנות צילום ואז להתאים כינונים בהתאם, והתפריטים מוצגים בעברית (בלעדי לאולימפוס).
עם טכנולוגיית זיהוי פנים מתקדמת, ה- FE-370 הנה המצלמה האידיאלית עבור צילום תמונות מושלמות של בני אדם. היא מאפשרת להכיר עד 16 פרצופים שונים ולבחור את הפרמטרים הצילומים האידיאליים – וביחד עם פונקציית צילום חיוך, היא תצלם אוטומטית את התמונה כאשר היא תזהה את האדם המצולם מחייך.
כמו חברותיה לסדרת מצלמות FE, הגוף המתכתי הקטן והחטוב של ה- FE-370 מצויד ב- 8 מגה-פיקסל, והיא מוצעת בצבע שחור או כסף.
ניתן למסגר ולצפות בתמונות על מסך LCD גדול: 6.9 ס"מ (2.7 אינץ'). תכונות נוספות כמו TruePic III, Perfect Fix, ו- Perfect Shot Preview, מבטיחות תוצאות צילומיות מעולות.
מחיר ה- FE-370: 1,299 ₪, כולל 4 ג'יגה-בייט זיכרון



דוד אלון, מציין כי כל מצלמות סדרת FE החדשות עוקבות אחרי העיקרון התכנוני של "כפתור אחד, פונקציה אחת". כמו כן קיימים פונקציית עזרה ותפריט רב-לשוני לניווט ותפעול קלים – כולל תפריטים מלאים בעברית (חידוש בלעדי לאולימפוס), רוסית וערבית, ויותר מ- 30 שפות נוספות.
תוכנת Olympus Master הכלולה מקלה על טיפול בתמונות במחשב. זיכרון פנימי הנו רק אחת האופציות עבור אחסון תמונות. ניתן לשמור תמונות גם ב- xD-Picture Card, או הודות למחבר המצורף, גם ב- microSD Card.

ריכוז מחירי מצלמות סדרת Olympus FE:
FE20: 799 ₪, כולל 4 ג'יגה-בייט זיכרון
FE360: 999 ₪, כולל 4 ג'יגה-בייט זיכרון
FE370: 1,299 ₪, כולל 4 ג'יגה-בייט זיכרון
להשיג מחודש אוקטובר ברשתות השיווק אופיס דיפו, שקם אלקטריק, מחסני חשמל, באג, אלמ, ובסט ביי, ובחנויות הצילום מרשת פוטושופ.

חזרה לצילום

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח